Monday 18 January 2016

Berhenti blogging?

   السلام عليكم ورحمة الله وبركته


Taktau pasaipa sekarang ni macam dah takdak mood nak up entry . Padahal, sekarang ni tengah cuti, duduk rumah yang 24/7 ada wifi. Mungkin faktor kemalasan. And mungkin satu lagi sebab dah berputus asa nak menaikkan trafik blog. Rasa macam dah cukup usaha tu. Tapi, maybe aku ja perasan
sorang-sorang. Ai is sad yu no. Kalau kat Nilai sana memang sah-sah la aku akan jarang bukak blog sebab pakai data basic ja. Kalau kat campus (ecece..jetjet jek) pon tak setiap hari aku bawak lappy. Bila bawak pon mesti tak ingat nak jenguk blog, takpun tak dan. Bizi sangat . Hahahaha.
Jadi blogger ni memang kena ada komitmen kan. Yeah. Kalau ikutkan, blog ni just tempat luah perasaan ja. Cam unprivate diary gittew

Tapi, bila tengok ramai yang berjaya dapat income bila jadi blogger, aku pon termotivasi la. Kunun. Maybe perlu lagi la usaha tu. Dan kena berterusan.
Doakan aku kekal tabah  . And semoga blog ni takkan jadi blog yang terbengkalai . Amin.

No comments:

Post a Comment