Thursday 17 July 2014

I wish #huaweihonor3c

Assalamualaikum.

Aku berharap sangat aku blh tukaq pakai fon lain.
Sebab sony wt 19i aku ni kurang sihat dah.uhuk.
Skrin dah kurang efesien dah.nak menaip pon bukan senang T.T

Aku dah banyak buat suvey.Aku nak fon yg dual sim,memory besaq dengan kamera best.And,for sure la harga murah.
Aku bajet dalam 500-600 rm ja.Sebab aku bukan ada duit pon.Harap mak aku belanja.Tu pon HARAP jelah.
Belum tentu dapat T.T

Cari punya cari,aku jumpa HUAWEI HONOR 3C yang menepati ciri-ciri yang aku nak.
Cumanya harga RM499 tu hanya through online.
Huhu.Sedih.

Jadi,di bulan yang mulia ni,aku harap ada la yang nak belanja aku HONOR 3C sebijik.AMINNN.

Sobsob.Sedih betui hidup sebab aku punya fon semuanya secondhand dari abang dan akak aku.

Nak jugak merasa henset baru.Aminnn

Sekian\\till meet again\\wassalam.

:')

No comments:

Post a Comment