Sunday 7 April 2013

post-tanpa-nama

( ^_^)/ السلام عليكم ورحمة الله وبركته

Aku ni xdak arah dah nak buat apa..hee..boring gila kot..macam mana la kawan-kawan aku yang x dapat plkn dok kat umah ha??
Tapi,ada ja yang pi kerja..ya la..dari dokmelangut saja kat rumah baik pi cari duit kan..boleh gak nak berjoli..ehh..
hehe..(^_^)V

semua ada hikmah

macam-macam jugak benda yang jadi kat aku since minggu lepas yang buat aku banyak BERFIKIR..
huh..nampak sangat dak kata aku banyak tak guna otak??haha..>justkidding<

Yes..aku sangat-sangat mengakui kita sebagai manusia hanya boleh plan..

+mmm..nak buat tuh

-mmm..nak buat ni.

+haa..aku nak tuh

-haa..aku nak ni

dan minggu lepas aku amat merasai segala rancangan terbaek yang Allah rancang untuk aku..
banyak yang aku rancang x menjadi..
ada yang menjadi..tapi setelah perancangan tuh diubah berkali-kali-kali..

Allah!!

first-first,bila rasa rancangan aku tak menjadi,aku rasa nak BEBAI..then,aku kuatkan hati aku untuk fikirkan satu penyelesaian bagi kesulitan yang aku hadapi tuh,dengan ayat 6,surah Al-Insyirah...



Ayat ni,aku pernah suruh kawan aku baca time dia sedih disebabkan satu peristiwa..
remember,setiap kesulitan memang akan ada penyelesaian!!
dan Alhamdulillah,aku dapat hadapi semua perancangan -tak-jadi aku tuh dengan reda..



photos kredit to : mr GUGEL :D

No comments:

Post a Comment