Friday 12 April 2013

Allah is the best planner n___n

( ^_^)/ السلام عليكم ورحمة الله وبركته
Alhamdulillah..all praise to Him..
akhirnya dapat jugak aku memenuhi impian aku..segala-gala atas kehendak Allah..
bila Allah kata "kun fayakun",insyaAllah semua akan menjadi..
dan benda ni aku tak rancang awai-awai pon..
and.....................................................


yeay!!
aku akhirnya berjaya jugak p beli novel  T__T
walaupun x semua yang aku nak beli ada,aku bersyukur jugak sebab ada jugak dari tak dak kan..


at least dapat la jugak 3 dari 8..
nak dapat semua cam mustahil ja sebab duit tak cukup dan ada antara novel tuh ntahnya x smpai kedah lagi pon..
baru publish la katakan..
dan,akhirnya,

aku buat jugak kad tuh..hehe..nak diskaun punya pasai..apa pon snggup..

so,kelmarin aku berhabis di I Love Novel:

USD-rm22
MSPA-rm22
ILUS-rm39
kad-rm5
diskaun-rm8.30
total : rm79.70


so,target aku seterusnya nak beli novel-novel dalam gambaq atas tuh sebelum aku tambah novel baru dalam list T__T
merana gila dah rsa..haha..mana nak cekau duit bebanyak ni..
hehe (^__^)V pis!!

No comments:

Post a Comment