Saturday 27 October 2012

self-spot sejarah spm 2012

peace be upon you!!
hari ni aku nk share sikit bout spot sejarah spm yang aku syok-sendiri buat dgn cikgu aku...
hope,dpt jugak membantu spm candidates thun ni...
spot ni bkn main hentam taram saja dibuat ya...ni berdasarkan analisis yang aku n classmates buat dgn bntuan cikgu..>kertas 2 SHJ ya<
so,here it is:
#bab 2 ting.4-china dan india
#bab 5 ting.4-hijrah
#bab 2 ting.5-islah
#bab 8 ting.5
#bab 6 ting.4
#bab 9 ting.4-zaman gelap
#bab 10 ting.4-undang2 tanah
#bab5 ting.5
#bab 9 ting.5

okeh..yang selebihnya,usaha la sendiri....aku cuma nk share apa yg aku dpt...bukan soalan bocoq naaa..
aku harap xda la yang mai saman aku atas tuduhan MEMBOCORKAN SOALAN sbb aku bukan pnggubal kertas ka,anak penggubal ka,cucu penggubal ka,and so on..

so,all the best lam SPM nanti..
wassalam..

No comments:

Post a Comment