Friday 26 October 2012

AIDILADHA-stu pengorbanan^^

peace be upon you!!
hari ini adalah 10 zulhijjah 1433 bersamaan 26 OKTOBER 2012....hah...toksah dok buat chering noh...
errr....hari ini HARI RAYA AIDILADHA...HARI BERKORBAN....bkan hari yg berkorban...orang yang mengorbnkn binatng2 'al-an'am'.....alhamdulillah,dpt merasa daging korban...yang selebihnya,sedekah kt org,especially untuk orng yang memerlukan...iya dok??

okeh..aku sebenaqnya nak cerita somethin...bout a friend...walaupun kadang2 aku x sekufu ngan dia n x sependapt ngan dia,aku setuju ngan dia pasai benda ni.....dia sebenaqnya bagus jgak dlm sesuatu bnda..mmg la kan,semua orang da pro n kontra....dia ni seorang 'kipas-susah-mati' KPOP..ataupun orng kata 'KPOPERS'...btoi dak??

aku rasa dia agk mghormati kwn2 dia..walaupun kwn2 dia,trmasuk aku x support dia dlm beberapa perkara yng dia minat...
memang la kan...kita da yang kita suka,da yang kita x bleh msuk..trpulang la kan..

so,aku just nk kabau yang tu ja...respect others and they will respect you back...right??

sampai sini saja...see you next time bloggy....

SALAM AIDILADHA...SELAMAT BERKORBAN...

No comments:

Post a Comment