Sunday 2 July 2017

AidilFitri 1438H

( ^_^)/ السلام عليكم ورحمة الله وبركته
 بسم الله الرحمن الرحيم

Dah lama jugak kan aku tak bersiaran. Tup tup dah raya dah. Alhamdulilah , lepas sebulan posa, kita sambut hari raya 😁

So, di kesempatan ni, aku nak ucapkannn,

🎶 Salam Aidilfitri,
Ibu ayah yang dicintaiiii, 
Maafkanlahhh anakmu inii, 🎶

Eh, termenyanyi pulak 😅 

Selamat Hari Rayaaa
Hakcipta Ilmannafia®️
 Kalau ada aku terbuat salah dan silap sepanjang aku berblogging ni, aku mintak ampun banyak-banyak lah. Mana tau ada yang terguris dengan kata-kata aku dala aku tak sedaq. Maafkanlah anakmu ini. Eh 😂. Saya budak baru belajaq, kalau salah tolong tunjukkan ☺️



Selingan. Gambaq malam raya, kedua, ke-3,ke-4 and ke-5 

6 comments:

  1. Hai. Selamat Hari raya :P hehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku cuba nak jawab tapi tempat bermastautin untuk sabah sarawak xde, so i just left it blank :) just to inform you

      Delete
    2. Sokay sis. Thanks sbb jawab :)

      Delete
  2. Selamat hari raya... jap ea MZ isi survey tu

    ReplyDelete
  3. Salam, selamat hari raya,,saya pun dah reply survey. jemput datang blog saya juga.

    ReplyDelete