Thursday 6 February 2014

sem-bi-lan-be-las already!

( ^_^)/ السلام عليكم ورحمة الله وبركته
Alhamdulillah,puji dan syukur kpd Pencipta sbb menghidupkan aku smpai harini..

dah masuk fasa - 19 ni dah tak perlu kot pikiaq benda-benda remeh-temeh.


 apa la senanya motip tuh>>

haha.motipnya,nak suruh org wish kah?

huhu.mungkin ada la sikit kot.

 yang sebenaqnya,nak wish myself.huhu.


alhamdulillah..
alhamdulillah..
alhamdulillah..

and,and,and,

kemarin,ada la sorang kawan ni wish aku,,



baru kemarin dok ckp pasai 'kawan' tu,tetiba harini muncul depan mata..haha,







JODOH??

HAHAH -_-

p.s::ada ka patut kawan aku dok doa bagi aku kawen awai.mmg la tak salah.tapi komitmen berat wooo.

haha.ENOUGH MEREPEK!.

kesimpulan:: byk sgt berangan dan ramai sgt crush.

duii =..=''

haha..

apapon aku harap,aku menjadi lebih matang dan tabah menghadapi ujian,dugaan,cabaran.

amin!!

#senyumselagimampu :')




No comments:

Post a Comment