Monday 11 February 2013

coretan plkn #2

Assalam...pis b upon u..
sebenaqnya kan,bila aku jejak kai kat plkn,mcm2 bnda baru yang aku jumpa..of coz la kan..
first2 p aku mmg xda kwn...aku ja yg xda geng lam COMPANY..aku mmg terpkiaq la yang Allah sengaja  aturkan untuk aku 'keseorangan' kat sana..
tpi,lama2 aku dah boleh cakap2 nan dormmates aku...bru minggu first pon dah aku dpt dugaan..
bdak dorm aku p tukaq kasut ngan aku...aku mlas la nk hingaq2 kan...diam2 dah...lps tu aku balas kasut dia blik...kuakuakua...

heharap gmbaq ni x over..kuikuikui..


TAPI....yang bestnya kat sanaku dpt kwn yg mmg boleh kata 'super duper' best...hahaha...dashat x dashat la kan...
aku xmau la over over sangat..tapi boleh kata aku suka kawan ngn dia...dia mmg sorang yang pergh...
dah la,aku xmau lebih2 plak...satgi2 kalau aku ghajin aku tulih entry lain plak crita pasai dia...

B.A.I.

No comments:

Post a Comment