Saturday 22 December 2012

hari ini pnya n3 (-,-)V


assalam...have a nice day man...aku boring kah???haha..xtaw lar..
alhamdulillah..all praise to HIM..akhirnya lappy aku dah kmbali sihat spti sedia kala...



 gaga...xda pa ntuk ditaip byk-byk....just berharap aku akn ada follower yang berduyun-duyun..
haha..hopefully..
aku tgh dok tunggu video maria elena nikah yang sgt la lmbap jgak loadingnya ...
my own opinion about her and her husband..

dia cam suka wat comel,aku rsa,x patot kot...laki dia mula2 aku rsa comel,pastu aku rsa,ish3 x patut kot dok wat rsa cmtu coz dia da jadi laki org~~
huhu..

for those whose coupling,aku rsa cinta slps kawin lebih indah like kak nur dianah kamarul baharin...
aku rsa lebih indah and manis gitu..itu salah satu impian aku..walaupun aku rsa cam impian malap...
tpi,kuasa ALLAH,who knows....right??

moga hidup aku x slalu boring..amin..
saja bubuh...ghasa cam comel ja~~

No comments:

Post a Comment